Mağaza Satış Temsilcisi

  • Ürünlerin fiyatları hakkında bilgi sahibi olmanın yanı sıra bu fiyatların raflarda ya da ürünlerin üzerinde, müşteriye doğru olarak yansıtılmasını sağlamak.
  • Gerektiği durumlarda fiyat etiketlerini ve değişimlerini denetlemek.
  • Müşterinin olası satış sonrası sorunlarını çözmek için iade ve değişim işlemlerini gerçekleştirmek, olası şikâyetlerle ilgilenmek.
  • Müşterinin ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak ve müşterinin ihtiyacına yönelik en uygun ürünü bularak, önermek ve bu öneriyi satışa çevirmek.
  • Tüm reyon, vitrin ve teşhir alanlarının düzenli bir yapıda olduğundan emin olmak, bu anlamda gerekli çalışmaları yapmak.
  • Sorumlu olduğu tüm ürünlerle ilgili geniş çaplı ve doğru bilgiye sahip olmak.
  • Müdürlerinin verdiği sorumlulukları eksiksiz bir biçimde tamamlamak.
  • Mağazada bulunan güncel kampanyalar hakkında müşteriyi doğru bir şekilde bilgilendirerek kampanyadan yaralanmasını sağlamak.
  • Temiz, düzenli ve özenli giyinmek.
  • Müşteri ile sıcak, samimi ve aynı zamanda dengeli bir ilişki kurmak.
  • Mevcut müşteri portföyünü genişleterek potansiyel yeni müşteriler edinmek.
Başvuru formu için tıklayınız

 

DEPO SORUMLUSU

GENEL NİTELİKLER 

 

  • Tercihen mal kabul, sevkiyat, paketleme konusunda en az 1 yıl deneyimli,

  • Tercihen DİA  programını bilen,

  • MS Office programlarını kullanmasını bilen, 

  • Sipariş alınan ürünlerin genel kontrollerini yaparak, toplanmasını sağlayıp, teslimat süreçlerini yürütecek,

  • Deponun düzeninin korunması ve ürün sevkiyatlarının kontrolünü sağlayacak,

  • Analitik düşünen ve koordinasyon yeteneğine sahip,

  • Pozitif bakış açısına sahip, dinamik ve enerjisi yüksek

  • Deponun stoklarından sorumlu olacak ve ürün kabul - çıkış süreçlerini sistem üzerinden yapabilecek,

  • Mal kabul alanında irsaliye kontrolleri yapacak,

  • Sayım, takip ve kontrol yeteneği yüksek,

  • Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış,

  • Disiplinli, dikkatli, sorumluluk bilinci gelişmiş ve çözüm odaklı takım arkadaşları arıyoruz.

 

Başvuru formu için tıklayınız

 

E-TİCARET VE ERP UZMANI

 

GENEL NİTELİKLER 

 

  • -Eticaret yazılımı, pazaryeri (Hepsiburada, N11, Gitti gidiyor, ya da Trendyol v.b.) veya dijital ajans tarafında e-ticaret kapsamında en az 2 yıl e ticaret deneyimi olan,
  • -Muhasebe, Üretim, Stok, Satın alma ve Satış süreç akışları hakkında bilgi sahibi
  • -Eticaret tarafında CRM, kampanya yönetimi, mailing, pazarlama, ve operasyon konularını bilen,
  • -Programatik, dijital pazarlama, Google uygulamaları (ads, analytics, Seo) konusunda bilgi sahibi,
  • -Dinamik yapıda çalışmaya uygun, müşteri odaklı, etkin iletişim kurabilen,
  • -Analitik bakış açısı olan ve sonuç odaklı çalışabilen,
  • -Raporlama ve analiz araçlarına hakim, iyi derecede Excel bilgisi olan,
  • -Eticaret ve dijital dünyadaki yenilikleri yakından takip eden, araştırmacı ve meraklı olan
  • -Facebook, twitter, youtube, instagram, linkedin gibi sosyal medya kanallarına hakim,

 

 İŞ TANIMI

 

  • -Stok, Sipariş, Satın alma ve Satış verilerinin takibi, raporlaması ve iyileştirilmesi için katkıda bulunmak.
  • -Mevcut ticari yazılım ile e-ticaret yazılımı ve pazaryerleri arasındaki entegrasyonu takip etmek, düzenlemek.
  • -Günlük, haftalık, aylık raporların muhasebeye iletilmesi.
  • -Eticaret stratejisinin oluşturulması, sahiplenilmesi ve yıllık aksiyon planlarının oluşturulması,
  • -Web sitesi ve ilgili pazaryeri mağazalarındaki müşteri kazanımı, kampanya tasarımı, satış ve operasyon süreçlerinin yönetilmesi,
  • -Satış arttırmaya yönelik kampanya çalışmalarının yapılması, indirim ve kampanyaların sitede aktif hale getirilmesi, sonuçlarının takibi,
  • -Yeni üye kazanımının yönetilmesi, site içindeki müşteri deneyiminin iyileştirilmesi ve gerekli projelerin koordine edilmesi,
  • -Mevcut müşterilere çapraz satış kampanyalarının organize edilmesi, otomatik kampanya kurallarının tasarlanması,
  • -E-ticaret sitesinin içerik yönetiminin gerçekleştirilmesi,
  • -E-ticaret uygulamalarındaki yeniliklerin takip edilmesi, bechmarkların araştırılması, süreçlerin iyileştirilmesi konusunda öneriler ve çözümler geliştirilmesi, uygulamaya alınması,
  • -Ürün/kategori/kampanya bazında günlük, haftalık, aylık raporlamaların ve analizlerin yapılması,
  • -Eticaret operasyonlarının takibi : stok takibi, ürün özellikleri ve fiyat kontrolü, lojistik süreçlerinin etkinleştirilmesi, iptal, iade ve müşteri şikayetlerinin takibi ve gerekli aksiyonların alınması
  • -Rakip takibi ve analiz edilmesi,

 

 

Başvuru için formu doldurunuz.

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR